System Nagrywania Rozmów Telefonicznych MYRACLE

Myracle

Myracle to system umożliwiający nagrywanie 8, 16, 24 lub 32 kanałów, wykorzystujący standardowy komputer Dell, wyposażony w 1 archiwizujący napęd DVD-RAM (dla systemu 8 kanałowego) lub w 2 napędy DVD-RAM dla pozostałych wersji. System działa w oparciu o wewnętrzne karty interface-ów cyfrowych do central telefonicznych wszystkich największych i najbardziej znanych światowych producentów. Podłączony równolegle do wewnętrznych linii aparatów systemowych, umożliwia nagrywanie wszystkich informacji towarzyszących połączeniu telefonicznemu, jak to opisano poniżej. System może być łatwo dostosowany do współpracy z inną cyfrową centralą, dzięki wymianie wewnętrznego oprogramowania w kartach interface-ów. Myracle dostępny jest także w wersji dla central analogowych. Dostęp do systemu możliwy jest poprzez standardową przeglądarkę internetową MS IE, co bardzo upraszcza pracę z urządzeniem. Nośniki DVD-RAM stosowane do archiwizacji, mają pojemność ok. 1200 godzin nagrań każdy. Późniejsza rozbudowa systemu możliwa jest w modułach co 8 kanałów. Myracle może być także zbudowany w oparciu o komputer klienta. W takim przypadku klient kupuje jedynie karty wewnętrzne oraz oprogramowanie. Jedynym istotnym wymaganiem dla takiego komputera jest system operacyjny. Myracle pracuje wyłącznie pod MS Windows XP Professional.

 Funkcjonalność systemu MYRACLE:

  • Nagrywanie globalne - możliwość rejestracji wszystkich rozmów
  • Nagrywanie selektywne - możliwość wyboru rozmów do nagrywania:
    - przez wyznaczony, ograniczony czas
    - z wykorzystaniem listy numerów "zalecanych do nagrywania"
    - z wykorzystaniem listy numerów "zabronionych do nagrywania"
    - możliwość włączania / wyłączania kanałów z nagrywania
  • Nagrywanie na żądanie
    - wykorzystanie wcześniej zdefiniowanych klawiszy aparatu cyfrowego do uruchamiania i zatrzymywania nagrywania rozmowy w trakcie jej trwania
  • Selektywne usuwanie nagrań
    - automatyczne usuwanie najstarszych nagrań przy przepełnieniu bufora
    - automatyczne usuwanie po określonym czasie
    - usuwanie rozmów oznaczonych (4 różne "znaczniki") wg różnych kryteriów
    - możliwość kasowania samych rozmów, pozostawienia jedynie informacji o nich w bazie danych
  • Szybkie wyszukiwanie według n/w kryteriów:
    - imię lub nazwisko lub identyfikator agenta (free seating)
    - data i czas rozpoczęcia rozmowy (możliwość definiowania przedziałów czasowych ograniczonych z obu stron lub półotwartych oraz opcji typu:
    - z ostatniej godziny
    - w/g kanału rejestratora
    - numer wewnętrzny (extension) - jeżeli był zdefiniowany
    - czas trwania rozmowy
    - numer przychodzący (jeżeli centrala wystawia) lub numer wybierany
    - kierunek rozmowy (przychodząca / wychodząca)
    - fragment tekstu opisującego rozmowę - komentarz
    - oznakowanie jednym ze zdefiniowanych znaczników ("mark")
    - dowolna kombinacja powyższych opcji
  • Elastyczne możliwości odtwarzania rozmów
    - odtwarzanie poprzez LAN lub Internet (przeglądarka internetowa)
    - odtwarzanie ostatniej rozmowy
    - odtwarzanie zwolnione i przyspieszone
    - prosta, intuicyjna obsługa programu do odsłuchiwania rozmów
    - odtwarzane rozmów bezpośrednio z dysków archiwalnych (zarówno w samym rejestratorze jak i w dowolnym komputerze)
  • Skalowalność systemów Myracle
    - konfiguracje mieszane, analogowo / cyfrowe (od 8 do 32 kanałów )
    - łatwa rozbudowa poprzez proste dołożenie kart wewnętrznych
  • Certyfikaty firm Motorola i Nokia dla systemu nagrywania w standardzie TETRA
  • Administracja i obsługa
    - dostęp do odsłuchiwanych rozmów poprzez przeglądarkę WWW na stacji użytkownika
    - administracja i zarządzanie rejestratorem i kontami użytkowników poprzez przeglądarkę WWW
    - rozbudowany system zabezpieczonych hasłami kont użytkowników aplikacji i agentów Call Center
    - bezpieczne połączenia w sieci z rejestratorem - protokół SSL 128-bitowy
    - funkcja powiadamiania poprzez wysłanie e-mail'a do administratora o stanach awaryjnych
  • Nagrywanie rozmów
    - zróżnicowane stopnie kompresji
    - minimum 20 000 godzin rozmów zapisywane na dysku, dostępnych natychmiast
    - składowanie rozmów w buforze lokalnym rejestratora (na własnym dysku) lub we wskazanej lokalizacji sieciowej bądź na dysku równoległym, innym niż ten na którym jest system operacyjny
  • Archiwizacja rozmów
    - odtwarzanie zarchiwizowanych nagrań bezpośrednio z nośnika
    - planowanie kalendarza archiwizacji (np. co godzinę lub raz na dobę w nocy)
    - podstawowa archiwizacja zapisywana na płytach DVD-RAM
    - możliwość dodatkowej archiwizacji nagrań w dowolnym, udostępnionym w sieci lokalnej innym katalogu np. na zdalnym serwerze, komputerze, macierzy itp.
  • Archiwizacja na dysku FLASH dla wybranych rozmów (selektywna), traktowana jako "rearchiwizacja" (np. dla przekazania do oceny)
  • Autoryzacja nagrań rozmów poprzez znak tzw. "fingerprints"
    Nagrane pliki rozmów dostają zakodowany specjalny znak, którego obecność jest potem przy odtwarzaniu rozmowy sprawdzana przez system. Stwierdzenie braku tego znaku (automatycznie) przez system Myracle, powoduje wyświetlenie komunikatu, że plik z rozmową był przez kogoś modyfikowany i nie jest wiarygodny.
  • Prawa użytkowników
    - podział użytkowników na grupy o zróżnicowanych prawach dostępu
    - możliwość definiowania zróżnicowanych uprawnień dla różnych grup lub pojedynczych użytkowników
    - możliwość ograniczenia prawa dostępu danego użytkownika
  • Interfejsy wejściowe:
    - Trakty:
     - ISDN E1
     - ISDN T1
     - ISDN2
     - analogowe:
     - Nagrywanie z linii wewnętrznych:
       - analogowych   - cyfrowych / systemowych central cyfrowych, czołowych światowych producentów
  • Myracle oferuje wsparcie (audio oraz czytanie kanału D) dla następujących producentów central:
    - Alcatel
    - Ascom
    - Aspect
    - Avaya
    - Bosh
    - Coral /Tadiran
    - Ericsson
    - Lucent
    - Mitel
    - NEC
    - Nortel
    - Panasonic
    - Siemens Hicom
  • Funkcje dodatkowe:
    - regulacja głośności nagrywanych rozmów
    - możliwość dopisania do rozmowy tekstowego komentarza
    - przypisywanie znacznika rozmowy (przydzielanie do określonej grupy) zdefiniowanym wcześniej klawiszem z telefonu
    - możliwość przesyłania e-mail'em wybranej rozmowy do wybranego odbiorcy
    - konwersja wybranych rozmów do plików typu WAVE, na lokalnym dysku użytkownika
    - możliwość definiowania bardzo rozbudowanych uprawnień dla użytkowników
    - funkcja 'free seating' umożliwiająca łatwe odnalezienie rozmów danego agenta, pracującego (logującego się ) na różnych liniach wewnętrznych centrali ( na różnych kanałach).
  • Home -> Produkty -> Nagrywanie Rozmów -> Myracle