System Nagrywania Rozmów Telefonicznych MVR (Multi Voice Recorder)

MVR

MVR (Multi Voice Recorder) jest samodzielnym urządzeniem, pozwalającym na wielokanałowe nagrywanie rozmów (telefonicznych, z linii radiowych i z mikrofonów zainstalowanych w pomieszczeniach) wraz z identyfikacją numeru dzwoniącego abonenta. Jest wyposażony w Compact Flash (wielkości pudełka od zapałek) - służący do nagrywania treści rozmów. Jego duża pojemność pozwala na zachowanie treści rozmów telefonicznych z długiego okresu (nawet do dwóch miesięcy w małej firmie). Komputer, do którego można podłączyć nagrywarkę MVR pozwala natomiast na odsłuchanie nagranych na Compact Flash'u plików oraz do ściągnięcia nagranych plików na dysk twardy komputera. Pozwala to na odsłuchiwanie rozmów na dowolnym komputerze, niekoniecznie w miejscu gdzie dokonywane było nagrywanie (np. odsłuchiwanie rozmów przeprowadzanych w filii firmy w jej głównej siedzibie). Urządzenie mieści się w obudowie RACK 10" pozwalającej na instalację w szafie montażowej, na ścianie lub w pozycji leżącej np. na stole lub pod blatem biurka. Oprogramowanie środowiskowe - Windows XP/2000/98.

 MVR może być wykorzystywany do:

  • monitoringu prowadzonych rozmów
  • kontroli pracowników
  • poprawienia efektywności pracy
  • przypomnienia przeprowadzonej rozmowy, jej przebiegu treści, co pozwala na uniknięcie pomyłek
  • szkoleniowym , marketingowym - jak rozmawiać przez telefon z klientem
  • zapewnienia dokumentacji przebiegu zgłoszenia telefonicznego
  • podwyższenie stopnia bezpieczeństwa prawnego firmy
  • wspomagania prac służb ratowniczych i patrolowych - monitoring stanów alarmowych
  • Podstawowe funkcje MVR:
    • nagrywanie rozmów telefonicznych i radiowych w formacie skompresowanym w podstawowej wersji do 32 linii
    • nagrywanie rozmów z pomieszczeń za pomocą interfejsu mikrofonowego
    • wysoka jakość odsłuchiwanych nagrań przy bardzo wysokim stopniu kompresji
    • obsługa jednego lub kilku urządzeń nagrywających jednocześnie
    • informacja o godzinie, minucie, sekundzie rozpoczęcia nagrania oraz jego długości i numerze linii, z której dokonywane jest nagranie
    • informacja od kogo lub dla kogo zostało zestawione połączenie telefoniczne
    • nagrywanie z wyprzedzeniem połączeń rozmów wychodzących
    • możliwość regulacji poziomu sygnału przy nagrywaniu
    • możliwość regulacji poziomu sygnału przy odtwarzaniu
    • podsłuch lokalny i zdalny (przez Internet) przeprowadzanych na bieżąco rozmów
    • lokalny odsłuch nagranych rozmów niezależny od nagrywania
    • przewijanie, odtwarzanie od dowolnego momentu rozmowy, pauza
    • automatyczne kasowanie najstarszych nagrań po zapełnieniu pamięci rejestratora
    • możliwość dołączania tekstowych komentarzy do nagrań - opis nagrań
    • rozbudowany system tworzenia kryteriów wyszukiwania nagrań na rejestratorze, np. według czasu i numeru kanału, przedziałów czasowych, tematu notatki, zarejestrowanego numeru telefonu, itp.
    • wielopoziomowy system praw dostępu do zarejestrowanych nagrań
    • prezentacja w czasie rzeczywistym numeru dzwoniącego abonenta, informacja na ekranie komputera pojawia się zanim podniesiona zostanie słuchawka aparatu telefonicznego
    • rejestracja połączenia z zapisem następujących danych: numer dzwoniącego abonenta, data, czas nadejścia rozmowy, czas jej trwania, czas od pojawienia się dzwonka do momentu odebrania rozmowy, nr linii miejskiej na którą przyszło połączenie
    • możliwość wpisania szczegółowych danych o dzwoniącym abonencie (nazwa, adres, grupa kontrahentów: np. dostawca, odbiorca)
    • możliwość przypisywania każdemu abonentowi wszystkich jego numerów telefonicznych stacjonarnych i komórkowych
    • możliwość przypisania abonentowi konkretnej melodyjki, która będzie się wyzwalać w momencie przyjścia rozmowy z tym abonentem (dla komputera z kartą dźwiękową)
    • każda rozmowa przychodząca może być opisana: temat przeprowadzonej rozmowy np. dostawa towaru, odbiór towaru, zapytanie ofertowe, cennik, wnioski lub ważne terminy wynikające z przeprowadzonej rozmowy.
    • możliwość dokonania opisu rozmowy i wpisywania danych kontrahenta na bieżąco lub z archiwum
    • możliwość analizy zarejestrowanych rozmów wg różnych kryteriów: wybranego kontrahenta, czasu dokonanego połączenia, dni tygodnia i miesiąca, pory dnia, tematu rozmowy.
    • prezentacja w czasie rzeczywistym numeru wybieranego abonenta oraz momentu połączenia się z abonentem
    • w przypadku dokonanego połączenia pokazywanie na bieżąco aktualizowanego czasu trwania rozmowy
    • rejestracja wszystkich rozmów wychodzących z następującymi danymi: numer abonenta, z którym było połączenie, data i czas rozpoczęcia z nim rozmowy, czas jej trwania, przez którą linię miejską nastąpiło połączenie
    • edytor dźwiękowy - możliwość przetworzenia całych połączeń lub ich fragmentów do pliku .wave w celu przesłuchania ich na innych programach dźwiękowych lub przesyłki przez Internet
    • automatyczny monitoring stanu linii telefonicznych - pomiar napięcia na liniach telefonicznych !!
    • alarm w przypadku braku (np. zerwania) dowolnej linii telefonicznej nagrywanie numeru wybieranego oraz zapis sygnałów radiowych w standardzie Select V
    • nagrywanie rozmów z telefonów komórkowych prowadzonych z wykorzystaniem bramki GSM
    • selektywne nagrywanie - tylko z danych linii lub tylko o określonych godzinach - praca / dom
    • nagrywanie z nietypowych radiotelefonów przy wykorzystaniu specjalnych interfejsów radiowych
    • dodatkowy, indywidualny algorytm szyfrowania nagrań
    • mirroring - funkcja dublowania nagrywanych rozmów poprzez zapis w czasie rzeczywistym na dwóch nośnikach jednocześnie
    • możliwość pracy w istniejącej sieci LAN/WAN na kilku stanowiskach komputerowych
    • zdalny odsłuch w sieci LAN/WAN niezależny od pracy rejestratora przez kilku operatorów
    • lokalna lub sieciowa archiwizacja na dowolnych nośnikach (płyty CD-ROM, dyski MO, płyty DVD, dysk HDD, streamer)
    • możliwość budowy zaawansowanych systemów rejestrujących oraz zarządzanie powstałą strukturą przy wykorzystaniu serwera administracyjnego
    • możliwość nagrania przez klienta swoich własnych komunikatów głosowych do 8
    • sygnalizacja głosowa stanów awaryjnych urządzeń dołączonych do rejestratora - alarm, zmiana temperatury, itp.
    • współpraca z dowolną centralą alarmową lub pożarową jako dialer alarmowo-pożarowy
    • zdalne sterowanie i serwisowanie urządzenia przez sieć lub z wykorzystaniem łączy internetowych
    • możliwość nagrywania rozmów z telefonów komórkowych
  • Standardowe wyposażenie urządzenia:
    • Pamięć CompactFlash 512MB
    • Zasilacz sieciowy
    • [.pdf 1039kB ] Instrukcja obsługi MVR w języku polskim.

    Home -> Produkty -> Nagrywanie Rozmów -> MVR